مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-02اقتصادي

سریال بهره برداری از پروژه های ریلی از ماه آینده آغاز شود


در شش محور به صورت همزمان ریل گذاری انجام می شود که پیشرفت بالایی داشتند و زیرسازی انجام شده که امیدواریم با تأمین تجهیزات و تولید ریل ملی با روند خوبی روسازی انجام شود و طبق زمانبندی تحویل دهیم.

- ایسنا/همدان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شش محور به صورت همزمان ریل گذاری انجام می شود که پیشرفت بالایی داشتند و زیرسازی انجام شده که امیدواریم با تأمین تجهیزات و تولید ریل ملی با روند خوبی روسازی انجام شود و طبق زمانبندی تحویل دهیم.

خیرالله خادمی دوشنبه 12 آبان ماه در آیین آغاز عملیات ریل گذاری راه آهن همدان- سنندج، با بیان اینکه توسعه ریلی در گذشته با این وسعت نبوده است، اظهار کرد: این نقطه ایستگاه همدان است اما سرآغازی برای توسعه ریلی غرب کشور است.

وی با تأکید بر اینکه در بخش توسعه ریلی اقدامات بزرگی در حال انجام است، تصریح کرد: برای این پروژه 600 میلیارد اعتبار لازم بوده و صورت وضعیت پیمانکارها مشخص است و سرتاسر مسیر در بخش زیرسازی فعال بوده و روسازی نیز انجام می شود.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به اینکه 1200 کیلومتر آزادراه در کشور در دست اجرا داریم که اقدام بی نظیری است، خاطرنشان کرد: هشت پروژه آزاد راهی داریم که در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال بهره برداری از پروژه های ریلی از ماه آینده آغاز شود

سریال بهره برداری از پروژه های ریلی از ماه آینده آغاز شود