مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-02سياسي

روحانیان و فعالان فرهنگی هویت بخشی به نسل نوجوان را دنبال کنند


فرماندار سمنان با بیان اینکه روحانیان و فعالان فرهنگی باید هویت بخشی به نسل نوجوان را دنبال کنند، گفت: ترویج این موضوع مهم یکی از مهمترین رسالت های تبلیغات اسلامی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس دانایی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در مجتمع ولایت، با اشاره به رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این نهاد انقلابی به دلیل اثرگذاری که در بین مردم دارد می تواند اهمیت بسزایی داشته باشد و لذا یکی از مهمترین مسائل در این حوزه استفاده از ظرفیت هایی مانند فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی امروز در بین هجمه فرهنگی دشمنان دارای اهمیت است، بیان کرد: استفاده از ظرفیت روحانیان، هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی و دینی، مؤسسات قرآنی، مداحان و روحانیان اعزامی و مستقر روستایی و… در زمره موضوعاتی است که باید به آن تاکید کرد.

فرماندار سمنان بر الگوسازی بر بنیاد مؤلفه های دینی و حضور خلاقانه و مؤثر در برنامه های اجتماعی تاکید کرد و ابراز، داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای ترویج مؤلفه های دینی به خصوص بین نسل جوان جامعه تأثیر گذاری بسیاری دارد و لذا روحانیان باید به این مهم نیز توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیان و فعالان فرهنگی هویت بخشی به نسل نوجوان را دنبال کنند

روحانیان و فعالان فرهنگی هویت بخشی به نسل نوجوان را دنبال کنند