مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-02دانش

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد


ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امروز 12 آبان آغاز شد و پذیرفته شدگان می توانند به صورت اینترنتی تا 20 آبان در دانشگاه ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نتایج نهایی پذیرش در کنکور سراسری روز جمعه 9 آبان ماه 99 اعلام شد و دانشگاه های سراسر کشور اعلام کردند به دلیل شرایط بیماری کروناویروس در کشور ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می گیرد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد نحوه نام نویسی از پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم رشـته های مختلف آزمون سراسری سال تحصیـلی 1400-1399 در این دانشگاه را اعلام کرد.

اتباع خارجی پذیرفته شده در آزمون سراسری باید قبل از نام نویسی اینترنتی، شخصا با در دست داشتن اصل و کپی مدارک خواسته شده به همراه اصل و تصویر روادید تحصیلی و رسید تراکنش پرداخت الکترونیک خود 24 آبان ماه به مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کنند.

تمامی پذیرفته شدگان (به جز پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته) پس از اعلام نتایج از طریق سازمان سنجش باید برای دریافت تاییدیه تحصیلی خود به صورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش، به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس http://emt.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد