مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 08:202020-11-02اقتصادي

روزهای کرونایی خرم دره چگونه سپری می شود؟


بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت خرم دره در فهرست 43 شهرستان حاد کرونایی در کشور قرار دارد.

- در خرم دره که قدم می زنی شهر مملو از افرادی است که در کوران کرونا دنبال کار و زندگی روزانه خود که گاهی تعطیل بردار نیست، هستند.

کاسب مشغول کاسبی، طبیب مشغول طبابت، کارگر ساختمانی در تلاش برای کسب روزی حلال، کشاورز مشغول برداشت محصول بوده، چرخ های شرکت مینو برای جهش تولید می چرخد و آواز کار و تولید از تنها شهرک صنعتی شهرستان نیز به گوش می رسد.

در این کوران، برخی کرونا را رقیب سرسخت این روزهای حیات خود می دانند و برای در امان ماندن از تیر ترکش های آن، از رعایت کوچک ترین پروتکل های بهداشتی نیز دریغ نمی کنند اما عده ای انگار هنوز هم بوق و کرنای کرکننده کرونا را نشنیده و بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهر، در حال فعالیت و حتی تفریح به مانند روزهای عادی هستند.

بی توجهی هایی که به یکی از معضلات اصلی جامعه تبدیل شده و گاهی جان بهترین سرمایه های این مملکت را می ستاند که شهید حمزه مقدم ، رییس فوریت های پزشکی خرم دره نمونه بارز از گل های پرپر شده در راه مبارزه با این ویروس منحوس است.

خرم دره جزو 43 شهرستان بحرانی کشور از هفته گذشته شهرستان خرم دره بنا بر اعلام دکتر لاری، سخنگوی وزارت بهداشت جزو مناطق حاد کرونایی تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای کرونایی خرم دره چگونه سپری می شود؟

روزهای کرونایی خرم دره چگونه سپری می شود؟