مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-02پزشكي

بروز چاقی، بیماری های روحی و روانی و کاهش سیستم ایمنی بدن


معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با طرح های مجازی سعی داریم بانوان را به ورزش دعوت کنیم.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با طرح های مجازی سعی داریم بانوان را به ورزش دعوت کنیم.

شهلا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ورزش های مجازی بانوان در دوران شیوع بیماری کووید - 19، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اوج گرفتن ویروس کرونا، طرح های ورزشی که برای بانوان اجرا می شدند حتی در فضاهای باز متوقف شده و اجرا نمی شود.

وی افزود: با توجه به تعطیلی طرح ها، سعی کرده ایم با اجرای برنامه های ورزشی به صورت مجازی و آنلاین بانوان را به تحرک و ورزش در خانه دعوت کنیم.

این مسئول تصریح کرد: بانوان با هماهنگی با هیئت همگانی ورزشی استان یا شهرستان خود می توانند برنامه های ورزشی را دریافت کرده، انجام داده و در مسابقات مختلف نیز شرکت کنند که این برنامه ها را حتی بانوانی که قبلا نیز در باشگاه یا رشته ورزشی فعالیت نداشتند نیز، می توانند دریافت کنند.

کاظمی ادامه داد: بی تحرکی و ورزش نکردن باعث بروز چاقی، بیماری های روحی و روانی، کاهش قدرت سیستم ایمنی بدن و غیره می شود که با اجرای برنامه های ورزشی در خانه و ایجاد تحرک سعی داریم از بروز این بیماری ها برای بانوان جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز چاقی، بیماری های روحی و روانی و کاهش سیستم ایمنی بدن

بروز چاقی، بیماری های روحی و روانی و کاهش سیستم ایمنی بدن