مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-02فرهنگي

طرح تکریم به هنرمندان با درجه 1 هنری تعلق می گیرد


سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح تکریم و کمک مستمری برای هنرمندان با بیش از 60 سال سن اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح تکریم و کمک مستمری برای هنرمندان با بیش از 60 سال سن اجرا می شود.

ایرج داوودبیگی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با طرح تکریم و کمک مستمری برای هنرمندان، اظهار کرد: طرح تکریم صندوق اعتباری هنر برای هنرمندان درجه 1 هنری که بیش از 60 سال سن داشته و هیچ گونه حمایت دولتی دریافت نمی کنند، بعد از عضویت در صندوق اعتباری هنر اجرا می شود و مبلغی به صورت ماهیانه دریافت می کنند.

وی افزود: طرح کمک مستمری نیز برای هنرمندانی که دارای درجه 1 هنری نبوده و هیچ حمایتی نیز برای آن ها وجود ندارد، اجرا می شود.

این مسئول تصریح کرد: البته هنرمندانی که بیش از 50 سال سن داشته و شرایط استفاده از بیمه تامین اجتماعی را نیز ندارند، در صورت مبتلا به بیماری خاصی می توانند با ارائه مدارک پزشکی خود از طرح تکریم و کمک مستمری استفاده کنند.

داوودبیگی ادامه داد: این طرح در راستای حمایت از هنرمندانی که هیچ حمایت دولتی برای آن ها وجود ندارد، اجرا می شود و این هنرمندان بعد از عضویت در صندوق اعتباری هنر تسهیلات بیمه نیز شامل آن ها می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکریم به هنرمندان با درجه 1 هنری تعلق می گیرد

طرح تکریم به هنرمندان با درجه 1 هنری تعلق می گیرد