مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-02اقتصادي

پشتیبانی 124 خودپرداز هیوسانگ بانک ایران زمین توسط توسن ‎تکنو


توسن تکنو از آغاز همکاری خود با بانک ایران زمین در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشین های بانکی خبر می دهد.

بر اساس مفاد این قرارداد همکاری، تعداد 124 ماشین خودپرداز بانکی با برند HYOSUNG بانک ایران زمین، - توسن تکنو از آغاز همکاری خود با بانک ایران زمین در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشین های بانکی خبر می دهد.

بر اساس مفاد این قرارداد همکاری، تعداد 124 ماشین خودپرداز بانکی با برند HYOSUNG بانک ایران زمین، تحت سرویس پشتیبانی این شرکت قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام توسن تکنو ، این شرکت از سال گذشته با تمرکز بر ایجاد آرامش و آسایش برای بانک ها در زمینه پشتیبانی ماشین های بانکی در شرایط خاص اقتصادی کشور، ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب و تخصصی تر به طیف وسیعی از خودپردازها و خودگردان ها با برندهای مختلف را آغاز کرد.

این شرکت با ارتقاء توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی خود در بخش بانکی، سال گذشته موفق شد که به عنوان نماینده انحصاری مجاز برای توسعه بازار، فروش و خدمات پس از فروش محصولات GRG Bankingدر ایران و منطقه معرفی شود.

توسن تکنو با توجه به هدف گذاری خود برای توسعه فعالیت های زنجیره پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار بانکی، علاوه بر پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری خودپردازهای برند GRG Banking و ATEC AP (LG CNS) و KINGTELLER و NCR و GWI، خودگردان های برند GRG Banking


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی 124 خودپرداز هیوسانگ بانک ایران زمین توسط توسن ‎تکنو

پشتیبانی 124 خودپرداز هیوسانگ بانک ایران زمین توسط توسن ‎تکنو