مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-02اقتصادي

عمان؛ مقصد جذاب برای صادرات کالاهای تولیدی در زنجان


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: عمان می تواند یکی از کشورهای مهم در همکاری های مشترک و صادرات محصولات تولیدی از استان زنجان باشد.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: عمان می تواند یکی از کشورهای مهم در همکاری های مشترک و صادرات محصولات تولیدی از استان زنجان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، دیدار مشترک علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی زنجان و محسن ضرابی رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان با هدف بررسی زمینه های همکاری مشترک بین استان زنجان و اتاق ایران و عمان جهت توسعه صادرات به عمان ظهر روز یکشنبه (11 آبان ماه) برگزار شد.

علی یگانه فرد در ابتدای این جلسه با بیان این که عمان به عنوان سومین کشور هدف صادراتی استان زنجان مطرح است، اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت های بسیار خوبی در تولید و صادرات محصولات دارد و در این بین 70 درصد صادرات استان زنجان شامل محصولات معدنی به ویژه شمش روی است.

وی با بیان اینکه عمان می تواند یکی از کشورهای مهم در همکاری های مشترک و صادرات محصولات تولیدی از استان زنجان باشد، افزود: 30 درصد دیگر محصولات صادراتی استان زنجان شامل محصولات کشاورزی، شیلات، بوقلمون، نساجی، زیتون، سیب زمینی و غیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمان؛ مقصد جذاب برای صادرات کالاهای تولیدی در زنجان

عمان؛ مقصد جذاب برای صادرات کالاهای تولیدی در زنجان