مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-02سياسي

جهان پساکرونا در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی بررسی شد


در چهارمین روز از سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، فرصت های پیشروی جهان اسلام برای وحدت اسلامی در شرایط بیماری جهان گیر و جهان پساکرونا بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سی وچهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی از پنج شنبه 12 ربی الاول به صورت مجازی آغاز شد و تا 17 ربیع الاول ادامه دارد.

امسال بر اساس برنامه ریزی متولیان این کنفرانس، بیش از 300 سخنران داخلی و خارجی به بررسی زوایای وحدت و لزوم انسجام اسلامی می پردازند که در چهارمین روز برپایی سی وچهارمین کنفرانس بین المللی وحدت وبینارهای مختلفی برگزار شد که گزیده ای از آن را می خوانیم: وبینار منطقه ای افغانستان که با موضوع فرصت های پیشرو جهان اسلام برای وحدت اسلامی در شرایط بیماری جهانگیر فقط همدلی مسلمانان می تواند گره گشای چالش های جهان اسلام باشد مولوی عبدالرؤوف توانا رییس مرکز الشهید توانا الثقافی ظهر امروز در  دنبال شد، میلاد پیامبر و هفته وحدت در شرایطی دنبال شده که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم و در پشت این شرایط اتفاقات مختلفی در سطح جهان درحال رقم خوردن است.

وی اضافه کرد: در این میان ظالمان درحال قتل عام مظلومان هستند و برخی از کشورهای اسلامی برای عادی سازی روابط خود با ظالمان تلاش می کنند که این مسیر آن ها راه به عزت نخواهد رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان پساکرونا در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی بررسی شد

جهان پساکرونا در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی بررسی شد