مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-02فرهنگي

دغدغه های این روزهای تماشاخانه های خصوصی و هنرمندان تئاتر


عضو هیات مدیره انجمن صنفی تماشاخانه های خصوصی ایران می گوید: تا به حال امیدوار بودیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی هنرمندان، درباره ادامه فعالیت های تئاتری با ستاد مقابله با کرونا مذاکره کند ولی از آنجاکه هنوز این اتفاق رخ نداده است، - به این نتیجه رسیده ایم که خودمان باید با ستاد وارد گفتگو شویم.

شاهین چگینی در گفتگو با ایسنا و در پاسخ به این پرسش که چرا به عنوان صنف مستقیما با ستاد مقابله با کرونا وارد گفتگو نمی شوید، ادامه می دهد: متاسفانه در این مدت تصور ما بر این بود که وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی فرهنگ و هنر در کشور، پیگیر حقوق ماست ولی از آنجاکه تا به حال هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است، خودمان باید وارد عمل بشویم.

او سپس از موردی جزیی از مجمع اخیرشان که روز جمعه گذشته در مجموعه تئاتر شهر برپا شد ، تعریف می کند و توضیح می دهد برای برگزاری این مجمع ناچار شده با دفتر معاون وزیر هم رایزنی کند تا اجازه برگزاری آن داده شود.

چگینی تصریح می کند: وقتی برای چنین مورد کوچکی، پیگیری ما تا دفتر معاون وزیر کشیده می شود، تصورش را بکنید برای موارد مهم تر و حیاتی تر تا کجاها باید پیش برویم.

مدیر تماشاخانه مشایخی ابراز تاسف می کند: گاهی مدیران فرهنگی ما تصمیماتی می گیرند که برای اصلاح آن باید مدت ها دوندگی کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های این روزهای تماشاخانه های خصوصی و هنرمندان تئاتر

دغدغه های این روزهای تماشاخانه های خصوصی و هنرمندان تئاتر