مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-02اقتصادي

150 هزار نفر از شاغلان صنایع دستی کشور بیمه می شوند


در راستای اجرای طرح ویژه دولت برای پوشش بیمه اجتماعی یک میلیون و 440 هزار نفر از روستاییان و عشایر فاقد بیمه ، صندوق بیمه اجتماعی و معاونت صنایع دستی و هنرهای دستی کشور برای اختصاص سهمیه 150 هزار نفری این طرح به شاغلان و صنعتگران روستایی حوزه صنایع دستی .

- در راستای اجرای طرح ویژه دولت برای پوشش بیمه اجتماعی یک میلیون و 440 هزار نفر از روستاییان و عشایر فاقد بیمه ، صندوق بیمه اجتماعی و معاونت صنایع دستی و هنرهای دستی کشور برای اختصاص سهمیه 150 هزار نفری این طرح به شاغلان و صنعتگران روستایی حوزه صنایع دستی تفاهمنامه همکاری امضا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شیرکانی در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری با معاونت صنایع و هنرهای دستی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: صنایع دستی نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور و به ویژه اقتصاد بخش روستایی دارد.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط اقلیمی، فرهنگی، آداب و رسوم و علاقه ذاتی ایرانیان به هنر و صنایع دستی در نگاه به جغرافیای کشور هر منطقه از آن هنرهای دستی ویژه خود را دارد.

این تفاوت حتی در صنعت دستی ثابت مانند فرش نیز در تنوع رنگ، طرح و بافت قابل مشاهده است.

شیرکانی ادامه داد: از طرف دیگر به دلیل در دسترس بودن مواد اولیه صنایع دستی، سرمایه کم و ارزش افزوده پایین نیاز است که دولت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار نفر از شاغلان صنایع دستی کشور بیمه می شوند

150 هزار نفر از شاغلان صنایع دستی کشور بیمه می شوند