مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:002020-11-02اقتصادي

انجام ریل گذاری همزمان 6 محور در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، خیرالله خادمی ظهر امروز در مراسم عملیات ریل گذاری راه آهن همدان - سنندج اظهار کرد: اقدامات بزرگی در توسعه ریلی در کشور در حال انجام است که نسبت به گذشته این تعداد بی نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در 6 محور ریل گذاری در حال انجام است افزود: پروژه های عمرانی پیشرفت خوبی دارند و امیدواریم با تامین تجهیزات و استفاده از ریل ملی و تولید داخل بتوانیم ریل گذاری و روسازی را داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه رسیدن ریل به استان همدان سرآغازی برای توسعه ریلی غرب کشور است بیان کرد: بعد از ایستگاه همدان به سمت ملایر، کرمانشاه و خسروی خواهیم رفت و این ایستگاه محل جدایی دو ریل غرب کشور است که می تواند در توسعه اثرگذار باشد.

وی بیان کرد: برای این پروژه امسال با همه گرفتاری مالی 600 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و جزو تنها پروژه هایی است که صورت وضعیت پیمانکاران نیز به روز است.

خادمی با بیان اینکه در بخش توسعه شبکه آزادراهی کشور یک هزار و 200 کیلومتر در حال اجراست گفت: قرار است 60 کیلومتر از آنها به بهره برداری برسد و امیدواریم سریال بهره برداری آزادراهی کشور از این ماه شروع شود و بتوانیم مداوم و مستمر پروژه های بزرگی را تقدیم مردم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام ریل گذاری همزمان 6 محور در کشور

انجام ریل گذاری همزمان 6 محور در کشور