مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-02سياسي

13 آبان ماه یادآور رشادت ها و حماسه سازی نسل جوان جامعه است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: 13 آبان ماه یادآور رشادت ها و حماسه سازی نسل جوان و نوجوان جامعه است که همچون ستاره ای در تاریخ می درخشد و بازخوانی این روز و رشادت هایی که انجام شده می تواند از جهات زیادی خیر و برکات داشته باشد که یکی از آنها تربیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از فارس اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در نشست برنامه ریزی برنامه های هفته گرانیگاه استان مرکزی در چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی از تاریخ ایران اسلامی موجب سرافرازی و سربلندی ملت ایران شد و امروز که چهل سال از این مقطع ارزشمند می گذرد به شأن، منزلت و کاربردی بودن آن در شرایط مختلف بیشتر پی خواهیم برد.

وی افزود: دفاع مقدس آوردگاه نظریه ها و حرف های جدید بود که ریشه آن به مدیریت و نقش حضرت امام(ره) در دفاع مقدس برمی گردد چراکه کشور با وجود امکانات کم و نبود تجهیزات در مقابل دشمنان قرار گرفت که استحکام و کارآمدی نظریه و مدیریت حضرت امام(ره) سبب شد دفاع مقدس به مقطع آوردگاه تبدیل شود و اگر امروز صحبت از گنجینه دفاع مقدس می کنیم به این خاطر است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز استفاده از گنجینه دفاع مقدس برای مدیریت کشور یک امر مهم محسوب می شود که یکی از ارکان این مهم شناخت فرصت ها و ظرفیت های موجود است چراکه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان ماه یادآور رشادت ها و حماسه سازی نسل جوان جامعه است

13 آبان ماه یادآور رشادت ها و حماسه سازی نسل جوان جامعه است