مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-02اقتصادي

ورود پهپادهای سمپاش به مزراع کشاورزی لامرد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت: پهپادهای سمپاش به حوزه کشاورزی شهر لامرد وارد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، محمدصادق فانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیشرفت علوم و فنون، هر روز شاهد ورود مکانیزاسیون به روز در کارها و حرفه های مختلف هستیم و بخش کشاورزی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: در سالهای گذشته کشاورزی شهرستان لامرد با وجود ارائه علوم و فنون و آموزش های به روز به کشاورزان پیشرو و دارای فن و اندیشه گسترش یافته و شاهد ورود ادوات جدید کشاورزی در شهر لامرد هستیم.

فانی گفت: در همین زمینه با وجود استفاده از پهپادها در امور کشاورزی، یک دوره آموزشی استفاده از پهپاد در سمپاشی مزارع کشاورزی با حضور کارشناسان و کشاورزان بخش مرکزی لامرد برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لامرد ادامه داد: تجهیزات و ادوات به روز کشاورزی علاوه بر افزایش تولید محصول، دارای مزایای زیادی است که می طلبد به سمت و سوی نوین سازی کشاورزی قدم مؤثر برداشته شود.

وی تصریح کرد: مزایای استفاده از پهپاد در امر سمپاشی و کود پاشی در مزارع را مواردی از جمله جلوگیری از لهیدگی خاک اراضی کشاورزی و  وارد نشدن خسارت به محصول با ادوات و تراکتورهای سنگین، سلامت کشاورز با توجه به دخالت نکردن نیروی انسانی، یکنواختی پاشش سم و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پهپادهای سمپاش به مزراع کشاورزی لامرد

ورود پهپادهای سمپاش به مزراع کشاورزی لامرد