مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-02سياسي

مردم تشنه حضور در میدان مبارزه با استکبار جهانی هستند


نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با بیان اینکه مردم تشنه حضور در میدان مبارزه با استکبار جهانی هستند، گفت: با توجه به شرایط موجود باید طرح های جدید برای مبارزه با دشمن ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه در جمع اعضای ستاد بزرگداشت 13 آبان در استان بیان کرد: بر تمام انسان های متعهد واجب است که خودشان را برای هر تغییر شرایط زمانی و مکانی جهت مبارزه با استکبار آماده کنند.

وی با اشاره به برنامه های استکبار جهانی برای نابودی اسلام بیان کرد: امروز عرصه برای دشمن و استکبار تنگ شده و دست به کارهای جنون آمیز می زند.

آیت الله عبادی تاکید کرد: باید با استفاده از طرح و ایده های مناسب و از طریق زبان قلم، هنر و فضای مجازی و حقیقی به مبارزه با استکبار رفته و حرف اسلام را منتشر کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که تفکر استکباری دارند، خود را صاحب همه چیز می دانند، افزود: متأسفانه بر اساس این تفکر در هر جایی که پا می گذارند، تخریب می کنند، آتش می زنند و می کشند.

آیت الله عبادی ادامه داد: در مقام عبودیت و عقیده یک فرد با ایمان همه ی افراد به یک اندازه حق استفاده از نعمت های خداوند را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تشنه حضور در میدان مبارزه با استکبار جهانی هستند

مردم تشنه حضور در میدان مبارزه با استکبار جهانی هستند