مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-02ورزشي

فوتبال بانوان وچان در راه آسیایی شدن


در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم قهرمان لیگ در رقابت های آسیایی حضور پیدا می کند و بر همین اساس این تیم تمام توان خود را برای قهرمانی در لیگ به کار می گیرد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل باشگاه ورزشی وچان گفت: در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم قهرمان لیگ در رقابت های آسیایی حضور پیدا می کند و بر همین اساس این تیم تمام توان خود را برای قهرمانی در لیگ به کار می گیرد.

کاظم مفاخری امروز 12 آبان در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: رسانه ها در جامعه امروزی نقش بسزایی در توسعه دارند و ما نیز آنها را به عنوان یار دوازدهم تیم در کنار خود قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه باشگاه ورزشی وچان حامی ورزش این دیار است، عنوان کرد: همه ما برای توسعه فوتبال گام بر می داریم و به ایستادن در قامت قهرمانی فکر می کنیم و به همین دلیل نباید بعضی مسائل حاشیه دار باعث عدم تمرکز ما شود.

مدیرعامل باشگاه ورزشی وچان با تاکید بر این مهم که ما حامی تمام بازیکنان هستیم، گفت: بازیکنان فوتبال بانوان در هر شرایطی که می خواهند می توانند تا قبل از بسته شدن قرار داد جدا شوند و ما نیز با آنها مشکلی نخواهیم داشت و همچنان از حمایت ما برخوردار هستند.

مفاخری ضمن تشکر از تمامی بازیکنان که برای این تیم زحمت کشیدند، افزود: امروزه در تمام جهان باشگاه های ورزشی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال بانوان وچان در راه آسیایی شدن

فوتبال بانوان وچان در راه آسیایی شدن