مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-02ورزشي

»وچان» آینده دار و در رده تیم های برتر کشور قرار دارد


مدیرعامل باشگاه وچان کردستان گفت: تیم وچان جزو تیم های لیگ های برتر در کشور است و تفکرات و اهداف باشگاه نیز در جهت و سمت و سوی یک تیم نایب قهرمانی حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کاظم مفاخری ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های خبری استان با اشاره به اینکه باشگاه وچان کردستان از جایگاه ویژه ای در استان برخوردار است و این باشگاه ارکان خاصی دارد و از لحاظ حقوقی هیچ مشکلی ندارد اظهار کرد: این باشگاه با باشگاه های سابقه دار در کشور برابری می کند.

مدیرعامل باشگاه وچان حفظ حرمت، اخلاق مداری، نظم و انضباط و پایبندی به اصول و کرامت انسانی را از ویژگی های باشگاه وچان عنوان کرد.

وی یادآور شد: تیم وچان جزو تیم های لیگ های برتر در کشور است و تفکرات و اهداف باشگاه نیز در جهت و سمت و سوی یک تیم نایب قهرمانی حرکت می کند.

به گفته مفاخری، تیم وچان موفق به دریافت مجوز آسیایی شده است.

وی اذعان کرد: برنامه های باشگاه آینده دار و هدفمند است و با اخلاق مداری در راستای ارتقای حق و حقوق تیم برنامه های خود را به پیش می برد.

مدیرعامل باشگاه وچان کردستان یادآور شد: این باشگاه سال های سال باید پابرجا و قدرتمند بماند چرا که در باشگاه وچان بازیکنان خوبی حضور دارند و یک سری حواشی و انتقادها زیبنده این تیم برتر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

»وچان» آینده دار و در رده تیم های برتر کشور قرار دارد

»وچان» آینده دار و در رده تیم های برتر کشور قرار دارد