مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-02بين الملل

پیش نویس اعلامیه مشترک آتش بس تبرئه عربستان از ریختن خون یمنی ها!


روزنامه لبنانی الاخبار فاش کرد، پیش نویس اعلامیه مشترک آتش بس که فرستاده سازمان ملل به یمن اخیرا به شورای امنیت ارائه کرده و مورد حمایت آن واقع شده است، - پیش نویس"اعلامیه مشترک" آتش بس" تبرئه عربستان از ریختن خون یمنی ها! روزنامه لبنانی الاخبار فاش کرد، پیش نویس "اعلامیه مشترک" آتش بس که فرستاده سازمان ملل به یمن اخیرا به شورای امنیت ارائه کرده و مورد حمایت آن واقع شده است، مجددا ائتلاف متجاوز را از جنایات مرتکب شده در یمن تبرئه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه لبنانی نوشت، پیش نویسی که الاخبار نسخه ای از آن را به دست آورد، ائتلاف متجاوز به سرکردگی سعودی را از همه جنایاتی که علیه مردم یمن مرتکب شده است، تبرئه، ریاض را از حلقه درگیری خارج و جنگ را به عنوان یک جنگ داخلی و بدون حضور طرف های منطقه ای و بین المللی معرفی می کند.

بنابراین مارتین گریفیث، نماینده سازمان ملل در امور یمن با حمایت انگلیس و عربستان به دنبال اجرایی کردن پیش نویس اعلامیه مشترک با انگیزه های به اصطلاح انسانی است و خطرات کووید- 19 را دستاویزی برای عملی ساختن پیشنهاد خود قرار داده است.

این پیش نویس از دو طرف یمنی خواسته است تا تبادل آتش در همه جبهه ها را متوقف کرده و توافق بر سر تدابیر بشردوستانه و اقتصادی و از سرگیری رایزنی های سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس اعلامیه مشترک آتش بس تبرئه عربستان از ریختن خون یمنی ها!

پیش نویس اعلامیه مشترک آتش بس تبرئه عربستان از ریختن خون یمنی ها!