مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-02سياسي

لودرها سراغ همسایه هتل نادری رفتند


نیم دهه قبل فضای داخلی ساختمان را تخریب کردند و دو شب قبل - شنبه 10 آبان - هم لودرها باقی مانده کلیسای متروک ادونتیست ها در همسایگی هتل نادری را از بین بردند.

- کلیسای ادونتیست ها در خیابان جمهوری قبل از تخریب - عکس های این گزارش توسط مهدی شادکام ثبت شده است نیم دهه قبل فضای داخلی ساختمان را تخریب کردند و دو شب قبل - شنبه 10 آبان - هم لودرها باقی مانده کلیسای متروک ادونتیست ها در همسایگی هتل نادری را از بین بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول چند سال گذشته فعالان میراثی در صفحه های شخصی خود در فضای مجازی نسبت به تخریب این بنای تاریخی در خیابان جمهوری و در همسایگی هتل و کافه نادری هشدار داده بودند، همان سال هایی که دستگاهی دولتی قصد داشت حیاط کافه نادری را کوچکتر کرده و آن طرفش را به مزایده بگذارد یا زمانی که ساختمانی قاجاری در مجاورت این دو بنای تاریخی را تخریب کردند، اما هیچ کدام از این هشدارها به نتیجه نرسیدند و نه تنها میراث فرهنگی خود را درگیر شناسایی و ثبت این بنای قدیمی که می توانست بخشی از تاریخ گذشته تهران باشد، نکرد بلکه مدیریت شهری هم با صدور مجوز تخریبش آن را با خاک یکسان کرد.

فضای داخلی کلیسای آدونتیست که در سال 1394 تخریب شد/عکس از داوود قهردار بنایی که در طول پنج سال تخریب شد مهدی شادکام - دانش آموخته ایران شناسی و فعال می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودرها سراغ همسایه هتل نادری رفتند

لودرها سراغ همسایه هتل نادری رفتند