مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-02اقتصادي

2000 قبر دوطبقه در آرامستان اسدآباد احداث می شود


شهردار شهر اسدآباد از آغاز طرح احداث و ساخت قبور طبقاتی در آرامستان این شهر خبر داد و گفت: کار عمرانی احداث قبور دوطبقه به تعداد 2000 قبر دوطبقه آغاز شده است.

- ایسنا/همدان شهردار شهر اسدآباد از آغاز طرح احداث و ساخت قبور طبقاتی در آرامستان این شهر خبر داد و گفت: کار عمرانی احداث قبور دوطبقه به تعداد 2000 قبر دوطبقه آغاز شده است.

علیرضا فعله گری در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه به علت رشد جمعیت شهری توسعه آرامستان شهر اسدآباد ضروری است، اظهار کرد: به علت کمبود زمین در محدوده شهری، هزینه بالای تملک برای ساخت آرامستان جدید و همچنین استقبال شهروندان برای خرید قبر در کنار بستگان خود، ساخت پروژه قبور طبقاتی در دست اجرا قرار دارد و کار عمرانی احداث قبور دوطبقه به تعداد 2000 قبر دوطبقه آغاز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه محوطه سازی شهدای گمنام و پیاده راه سلامت به عنوان شاخص ترین پروژه های شهرداری در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، افزود: در رابطه با پارک های محله در شهر اسدآباد اقدامات اولیه پارک ابوریحان به عنوان نخستین پارک محله ای و نیز پارک شهید خزایی انجام شده که این دو طرح نیز در دهه فجر قابل بهره برداری و افتتاح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 قبر دوطبقه در آرامستان اسدآباد احداث می شود

2000 قبر دوطبقه در آرامستان اسدآباد احداث می شود