مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-02سياسي

سرانجام ساخت یادمان شهید «قاسم سلیمانی» به کجا رسید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، درباره نامگذاری خیابان ها و معابر تهران به نام شهدای مدافع سلامت، - رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران توضیحاتی درباره نامگذاری خیابان های تهران به نام شهدای مدافع سلامت و سرانجام ساخت یادمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محمدجواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، درباره نامگذاری خیابان ها و معابر تهران به نام شهدای مدافع سلامت، اظهار داشت: این موضوع از ابتدای شیوع کرونا مدنظر قرار گرفت و تا کنون تعدادی از خیابان ها و معابر تهران به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شده است.

وی افزود: نامگذاری خیابان هایی به نام شهید وریجی، شهید نرگس خانعلی زاده و شهید محمد پیروی انجام گرفته و این موضوع همچنان در دستور کار شورای شهر تهران است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه آمار شهدای مدافع سلامت متأسفانه روز به روز در حال افزایش است گفت: تاکنون بیش از 200 پزشک و پرستار در جهت مقابله با کرونا شهید شده اند و شورای شهر و مدیریت شهری در پایتخت تلاش می کنند اقدامات لازم را جهت نامگذاری معابر به نام شهدای مدافع سلامت در تهران انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام ساخت یادمان شهید «قاسم سلیمانی» به کجا رسید؟

سرانجام ساخت یادمان شهید «قاسم سلیمانی» به کجا رسید؟