مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-02سياسي

راه اندازی کاروان های «من محمد (ص) را دوست دارم» در 60 نقطه البرز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: کاروان های شادی با شعار «من محمد (ص) را دوست دارم» در 60 نقطه استان البرز راه اندازی شده است.

- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: کاروان های شادی با شعار من محمد (ص) را دوست دارم در 60 نقطه استان البرز راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی ظهر دوشنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: همچنان که در ایام حزن اهل بیت (ع) با تمام وجود و عشقی بی نظیر خدمت گذار این خاندان هستیم باید در ایام سرور و جشن ایشان نیز اهتمام و توجه بیش از پیش داشته باشیم و در راستای تقویت برنامه های ایام ولادت پیامبر (ص) و همچنین ولادت امام جعفر صادق (ع) تلاش کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به اقداماتی که هم زمان با ایام ولادت حضرت محمد (ص) در بقاع متبرکه و امامزادگان البرز در حال انجام است، بیان کرد: غبارروبی، نظافت، عطرآگین کردن صحن و سرای بقاع متبرکه و آذین بندی، فضاسازی و چراغانی صحن ها و فضاهای پیرامون و خیابان های اطراف بقاع متبرکه در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کاروان های «من محمد (ص) را دوست دارم» در 60 نقطه البرز

راه اندازی کاروان های «من محمد (ص) را دوست دارم» در 60 نقطه البرز