مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-02اقتصادي

مراغه در وضعیت بحرانی کرونا/ تشدید محدودیت ها و نظارت های کرونایی در مراغه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، سیدعلی موسوی حسینی امروز در جلسه ستاد کرونا ی شهرستان مراغه که در فضای باز بارعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: در یک هفته گذشته با تشکیل گروه نظارتی بیش از 300 واحد صنفی، اداری، تجاری و خدماتی مورد بازدید قرار گرفته است.

وی با اشاره افزایش دو برابری پلمب واحدهای متخلف اضافه کرد: تشدید بازدیدها در این شهرستان منجر به پلمب 9  واحد متخلف در طول یک هفته گذشته شده است.

فرماندارشهرستان ویژه مراغه در ادامه از بخشداران و دهیاران خواست برای پیشگیری ماسک موردنیاز برای اهالی روستاها را تامین کنند.

وی همچنین خواستار تعطیلی میادین دواب، جمعه بازارها و بازارهای هفتگی در مناطق روستایی شد.

موسوی حسینی گفت: از امروز فعالیت تمام غذاخوری ها، رستوران ها و واحدهای عرضه سیرابی و کله پاچه بصورت بیرون برخواهد بود و سرو غذا در غذاخوری های ممنوع است.

فرماندار شهرستان ویزه مراغه در ادامه گفت: با توجه گزارش تجمع و رعایت نکردن دستورالعمل ها در نمایشگاه های فروش خودرو خواستار تعطیلی همه نمایشگاه ها برای یک هفته شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در این جلسه گفت: بیش از 100 نفر در بخش های کرونا یی بیمارستان امیرالمومنین (ع) بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراغه در وضعیت بحرانی کرونا/ تشدید محدودیت ها و نظارت های کرونایی در مراغه

مراغه در وضعیت بحرانی کرونا/ تشدید محدودیت ها و نظارت های کرونایی در مراغه