مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-02سياسي

بیانیه های جداگانه بسیج حقوق دانان و بسیج مهندسین صنعتی کرمانشاه


سازمان بسیج حقوق دانان و مهندسین صنعتی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به مناسب فرارسیدن روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه های جداگانه ای را صادر کردند.

- کرمانشاه- سازمان بسیج حقوق دانان و مهندسین صنعتی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به مناسب فرارسیدن روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه های جداگانه ای را صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به مناسب فرارسیدن روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای را صادر کرده است.

متن بیانیه به شریح زیر است: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم روز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است، روزی که مبدا و منشأ آن به تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال 58 توسط دانشجویان انقلابی خط امام (ره) بازمی گردد، سفارتی که از کارکرد عادی یک سفارت خارج شده و تبدیل به مرکز توطئه چینی و سناریونویسی برای براندازی انقلاب شده بود و امروز اسناد آن اقدامات براندازانه، به صورت مستند و مکتوب در دسترس همگان قرار دارد و افکار عمومی و نخبگان جامعه در داخل و خارج با رؤیت مستندات موجود به صورت متقن و محکم خوی استعماری و استکباری آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه های جداگانه بسیج حقوق دانان و بسیج مهندسین صنعتی کرمانشاه

بیانیه های جداگانه بسیج حقوق دانان و بسیج مهندسین صنعتی کرمانشاه