مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-02اقتصادي

انتقاد یک ناشر موسیقی از رسانه ملی در روزهای کرونایی


رییس هیات مدیره کانون ناشران خانه موسیقی از عملکرد سازمان صداوسیما در کم توجهی به قانون کپی رایت و رعایت حقوق مولف و مصنف انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کسادی بازار موسیقی، صدا و سیما تولیدات ناشران موسیقی را بدون در نظر گرفتن حقوق مولف و مصنف پخش می کند و همه قوانین در این زمینه را نادیده می گیرد.

وی افزود: صدا و سیما آثار هنرمندان را از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش می کند بدون اینکه یک ریال به صاحبان آثار پرداخت نماید.

من از مجموعه صدا و سیما و مسئولین این سازمان شکایت دارم چراکه برای تولید این آثار هزینه شده و از نظر حقوق مادی دارای صاحب هستند.

رییس کانون ناشران خانه موسیقی گفت: این مشکل همواره وجود داشته و حتی استاد شجریان هم در دوره ای نامه نوشتند تا آثارشان از صدا و سیما پخش نشود و نمونه دیگر هم آثار آقای فرهاد مهراد بود که توسط وکیل ایشان پیگیری شد و آثار این دو هنرمند را از صدا و سیما پخش نکردند.

اما متاسفانه شرکت های دیگر دستشان به جایی نمی رسد و آثار اینها بدون هیچ گونه پرداختی از صدا و سیما پخش می شود و در این دوره ای که صنعت موسیقی ورشکست شده و شرکت ها دیگر توان پرداخت حقوق به کارمندانشان را هم ندارند حقوق آنها توسط صدا و سیما نقض می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک ناشر موسیقی از رسانه ملی در روزهای کرونایی

انتقاد یک ناشر موسیقی از رسانه ملی در روزهای کرونایی