مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:102020-11-02سياسي

تاکید گلرو بر لزوم تسریع در اجرایی شدن دو پروژه سد فینسک و انتقال آب خزر


 نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی  خواستار تسریع در اجرایی شدن دو پروژه سد فینسک و طرح انتقال آب خزر شد.

- ایسنا/سمنان  نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی  خواستار تسریع در اجرایی شدن دو پروژه سد فینسک و طرح انتقال آب خزر شد.

عباس گلرو در افتتاح پروژه آبرسانی به سرخه اظهار کرد: ما در یک موقعیت استراتژیک قرار گرفته ایم و مدیریت آب و منابع آبی چه در حوزه داخلی و چه خارجی، بسیار اساسی و ضروری است.

وی با بیان اینکه آنچه ضرورت دارد مدیریت مصرف آب و استفاده بهینه از این نعمت است ادامه داد: ما در حوزه داخلی نیز با بحران آب مواجه ایم، هر چند که موضوع جدی و نگران کننده ای نیست.

این نماینده اصولگرا با بیان اینکه به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه خود از دولت تدبیر و امید و بویژه دکتر اردکانیان که از وزرای فعال دولت هستند تشکر می کنم به لزوم تسریع در ساخت سد فینسک اشاره و خاطرنشان کرد: سمنان با بحران آب مواجه است و این در حالی است که منابع آبی همچون فینسک را در بالا دست در اختیار داریم ،لذا بعنوان نماینده مردم از شما می خواهم که این سد همان گونه که بر مبنای دقیق عملیات مطالعاتی آن انجام شده ، به کار خود ادامه داده و دچار حاشیه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید گلرو بر لزوم تسریع در اجرایی شدن دو پروژه سد فینسک و انتقال آب خزر

تاکید گلرو بر لزوم تسریع در اجرایی شدن دو پروژه سد فینسک و انتقال آب خزر