مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-02بين الملل

تدارک ترامپ برای مهمانی 400 نفری در شب انتخابات


این مهمانی نخست قرار بوده در هتل بین المللی ترامپ برگزار شود، اما به دلیل محدودیت های اعمال شده به دلیل کرونا ترامپ قصد دارد 400 مهمان را در تالار شرقی کاخ سفید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا از طرح دونالد ترامپ برای برگزاری جشن شب انتخابات با دعوت از 400 مهمان به کاخ سفید خبر داده است.

ترامپ قصد دارد در شب برگزاری انتخابات (سه‌شنبه شب) یک مهمانی بزرگ با حضور 400 نفر در کاخ سفید ترتیب دهد.

این مهمانی نخست قرار بود در هتل بین‌المللی ترامپ چند صدمتر دورتر از کاخ سفید برگزار شود، اما به دلیل محدودیت‌های اعمال شده برای برگزاری تجمعات بیش از 50 نفر در شهر واشنگتن دی‌سی به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، قرار شده مهمانی شب انتخابات ترامپ در تالار شرقی کاخ سفید برگزار شود.

تدارک ترامپ برای مهمانی شبانه کاخ سفید در شب انتخابات کنترل این بخش از ساختمان مقر دولت فدرال آمریکا با دفتر بانوی اول آمریکاست.

از سوی دیگر در شرایطی که ترامپ در غالب نظرسنحی‌های ملی از رقیب دموکرات خود عقب است و احتمال زیادی وجود دارد که در انتخابات شکست بخورد، زمزمه اعلام زودهنگام پیروزی در شب انتخابات و پس از اعلام نخستین نتایج اولیه انتخابات، از سوی ستاد انتخاباتی ترامپ در رسانه‌ها مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک ترامپ برای مهمانی 400 نفری در شب انتخابات

تدارک ترامپ برای مهمانی 400 نفری در شب انتخابات