مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-02اقتصادي

طولانی شدن پروژه انتقال آب گرمسار پذیرفته نیست


استاندار سمنان با انتقاد از طولانی شدن پروژه انتقال آب گرمسار گفت: وزارت نیرو برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های آب رسانی تسریع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشنا گر بعدازظهر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه آب رسانی پایدار شهرستان سرخه ضمن بیان اینکه تسریع در تکمیل پروژه های آب رسانی در سراسر استان سمنان یکی از مطالبات مهم از وزارت نیرو است، اظهار داشت: طولانی شدن پروژه انتقال آب گرمسار پذیرفته نیست و از وزارت نیرو خواستار تسریع در انجام این پروژه و عمل به تعهدات در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار هستیم.

وی بابیان اینکه تأمین آب مهم ترین رکن برای ایجاد توسعه پایدار در جامعه است، افزود: اگر محدودیت های استان حل نشود، توسعه در این استان با مشکل جدی مواجه خواهد شد بنابراین باید همه دستگاه ها و مسئولان تلاش کنند تا آب موردنیاز این استان تأمین شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه هم جواری این استان با هشت استان کشور به ویژه استان تهران یک ظرفیت مهم و اساسی برای ایجاد توسعه پایدار محسوب می شود، تصریح کرد: استان سمنان در صورت مساعدت وزارت نیرو و سایر وزارتخانه ها می تواند نقش مؤثری در ایجاد اشتغال برای کل کشور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن پروژه انتقال آب گرمسار پذیرفته نیست

طولانی شدن پروژه انتقال آب گرمسار پذیرفته نیست