مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-02اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک ستاد مبارزه با موادمخدر و سازمان نظام پزشکی ایران


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: 40 درصد زندانیان زندان های کشور به صورت مستقیم و 30 درصد به طور غیرمستقیم مرتبط با جرایم مواد مخدر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان نظام پزشکی ایران اظهار کرد: مواد مخدر آسیبی است که همه کشور را مستقیم و غیرمستقیم درگیر خود کرده است و امروز بالغ بر 4 میلیون نفر در کشور مصرف کننده مستمر و تفننی مواد مخدر هستند.

وی افزود: 40 درصد زندانیان زندان های کشور به صورت مستقیم و 30 درصد به طور غیرمستقیم مرتبط با جرایم مواد مخدر هستند و بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، جرایم خشن، سرقت ها و… ریشه در معضل مواد مخدر دارد.

دبیرکل ستاد تأکید کرد: برای حل معضل اجتماعی مواد مخدر، باید از ظرفیت گروه های مرجع به ویژه جامعه پزشکی استفاده کرد تا با یاری یکدیگر، این امر ساماندهی شود.

مؤمنی با بیان اینکه مردم کشورمان به جامعه پزشکی احترام می گذارند و اعتماد دارند، گفت: جامعه پزشکی ایران، سرمایه اجتماعی بسیاری بزرگی است که در دنیا حرف برای گفتن دارد و اگر تا دهه 70 پزشکانی از کشورهای همسایه در کشورمان بودند اما افتخار جمهوری اسلامی است که امروز نه تنها در این امر خودکفا شده بلکه پزشکان ایرانی در سراسر دنیا مشغول خدمت رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک ستاد مبارزه با موادمخدر و سازمان نظام پزشکی ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک ستاد مبارزه با موادمخدر و سازمان نظام پزشکی ایران