مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-02سياسي

رعایت اصول اخلاقی و اعتقادی سرلوحه یگان ویژه


فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی گفت: در کنار تمام آموزش ها که با دقت و جدیت دنبال می شود باید به مسائل اعتقادی، اخلاقی و رفتار اسلامی توجه ویژه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و مسئولان یگان های ویژه ناجا ضمن تبریک هفته وحدت و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار و ارزشمند انقلاب اسلامی، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: این روزهای مبارک که در واقع مربوط است به ولادت پیامبر وحدت آفرین و عظیم الشان اسلام (ص) را به جهت فرصت مشترکات و آنچه که مذاهب اسلامی را بیشتر به یکدیگر نزدیک می کند مغتنم می شماریم، چرا که در این روزها قلب ها به هم پیوند می خورند و این یک حرکت انقلابی است.

وی با اشاره به لزوم حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و آرمان های شهدا، بیان کرد: شهدای بزرگوار و ارزشمند ایران اسلامی با جانفشانی خود، آسایش و امنیت را برقرار کردند و با فداکاری و به برکت خون شهدا، جبهه ای به وسعت جبهه مقاومت گشوده شده است، روش و سیره شهدا باید سرلوحه امور زندگی همه افراد جامعه و به عنوان وظیفه ای همگانی قلمداد شود.

سردار کرمی با بیان اینکه آمادگی و توان عملیاتی جزو اولویت های یگان های ویژه است، اظهار داشت: هر چه در میدان های تمرین و کارگاه های آموزشی، کار و تلاش جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصول اخلاقی و اعتقادی سرلوحه یگان ویژه

رعایت اصول اخلاقی و اعتقادی سرلوحه یگان ویژه