مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-02اقتصادي

تمدید استفاده از طرح مشاغل خانگی تا پایان آبان ماه در یزد


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این که مدرک تحصیلی بدون مهارت دلیل بیکاری در این استان است، از تمدید مهلت استفاده از طرح مشاغل خانگی تا پایان آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این که مدرک تحصیلی بدون مهارت دلیل بیکاری در این استان است، از تمدید مهلت استفاده از طرح مشاغل خانگی تا پایان آبان ماه خبر داد.

عماد تشکری در نشستی با فاطمه سعادتجو سرپرست جهاد دانشگاهی استان یزد با اشاره به ظرفیت های موجود در بخش مشاغل خانگی، گفت: مشاغل خانگی دارای ظرفیت های قابل توجهی برای ایجاد اشتغال است ولی نبود آگاهی و شناخت کافی افراد جامعه از این ظرفیت ها باعث شده تا مشاغل خانگی مورد استقبال قرار نگیرد.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یک فرصت مناسب برای معرفی مشاغلی است که همه افراد جامعه به ویژه بانوان جویای کار می توانند از آن بهره مند شوند و از این طریق برای خود و خانواده درآمدزایی کنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطر نشان کرد: باید با بهره گیری از رسانه های استان این طرح و شرایط آن را به اطلاع مردم شریف استان برسانیم و با کمک جهاد دانشگاهی مهارت آموزی را به صورت علمی پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید استفاده از طرح مشاغل خانگی تا پایان آبان ماه در یزد

تمدید استفاده از طرح مشاغل خانگی تا پایان آبان ماه در یزد