مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-02اقتصادي

عده ای خود را به خواب زده و سلامت مردم را به خطر می اندازند/ برخورد با متخلفان


در شرایط حاد کرونا برخی بجای همکاری خود را به خواب زده و سلامتی مردم را به خطر می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مراد ناصری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد پبشگیری و مقابله با مجبور به تعطیلی بازار شدیم که خوشبختانه همکاری خوبی در این زمینه وجود داشت.

وی افزود: متاسفانه در چنین شرایطی برخی بجای اینکه تمکین به قانون کرده و بازاریان را تشویق به بستن مغازه خود آنها را تحریک کرده و اقداماتی را برای شکستن قانون انجام می دهند.

ناصری افزود: حداقل باید انصاف داشته باشیم و اگر از افرادی که مغازه هایشان را تعطیل کرده اند تشکر نمی کنیم لااقل آنها را سرزنش هم نکنیم.

وی اظهار کرد: البته ما شرایط بازاریان و کسبه را درک می کنیم اما امروز این مشکل یک مشکل کشوری است که روز به روز سخت تر می شود و اگر همکاری نداشته باشیم قطعا با روزهای بسیار بدتری مواجه خواهیم شد.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در تعطیلی بازار و اصناف نباید هیچ تبعیضی وجود داشته باشد و خدایی نکرده اعمال نفوذی صورت گیرد زیرا گلایه برخی این است که چرا در تعطیلی بازار برخی قانون را مد نظر قرار نمی دهند و فعالیت خود را به شکل های مختلف ادامه می دهند.

وی در رابطه با فعالیت صنف طبخ غذا گفت: طبق قانون مراکز تهیه غذای بیرون بر می توانند فعالیت داشته باشند اما این در شرایطی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای خود را به خواب زده و سلامت مردم را به خطر می اندازند/ برخورد با متخلفان

عده ای خود را به خواب زده و سلامت مردم را به خطر می اندازند/ برخورد با متخلفان