مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-02ورزشي

تبریز برای میزبانی هبیتات سازمان ملل متحد اعلام آمادگی کرد


روز جهانی شهرها با وبینار مسئولان حوزه شهرسازی کشور در حالی دنبال شد که طی آن با وعده همکاری شهردار تبریز، این شهر برای میزبانی برنامه های کمیته ملی اسکان بشر ایران اعلام آمادگی کرد.

- روز جهانی شهرها با وبینار مسئولان حوزه شهرسازی کشور در حالی دنبال شد که طی آن با وعده همکاری شهردار تبریز، این شهر برای میزبانی برنامه های کمیته ملی اسکان بشر ایران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت 31 اکتبر، روز جهانی شهرها، وبیناری با حضور محمد مهدی مظاهری، محمد شکرچی زاده، سابرامونیا انانتا کریشنال، شهرام دبیری اسکویی و ایرج شهین باهر و هومن بیگ نژادبا موضوع تبریز دروازه اورسیا، توسعه شهری و نقش کمیته ملی اسکان و هبیتات برگزار شد.

در این جلسه شهردار تبریز، ایرج شهین بار برای همکاری تبریز در برنامه های کمیته ملی اسکان بشر (هبیتات) اعلام آمادگی کرد.

چالش های معاصر شهرنشینی در این وبینار مظاهری، دبیر کل کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی با بیان آنکه از دیدگاه پدیدارشناسانه، درک ارزش های شهری نیازمندیک نگاه دقیق وعمیق به همه پتانسیل های فضایی، کالبدی و محتوایی شهر است، گفت: زیستگاه های انسانی در طول دوران های مختلف رویکردهای متفاوتی برای توسعه داشته اند تا پیش از شروع انقلاب صنعتی، شهرها با رشد ارگانیک و مبتنی بر یک گونه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز برای میزبانی هبیتات سازمان ملل متحد اعلام آمادگی کرد

تبریز برای میزبانی هبیتات سازمان ملل متحد اعلام آمادگی کرد