مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-02اقتصادي

پرداخت 188 میلیارد ریال غرامت فوت در اثر کرونا


بیمه کوثر در 6 ماه نخست امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و فوت بیمه گذاران مبتلا به کووید 19، مبلغ 188 میلیارد ریال خسارت به ذی نفعان بیمه های زندگی پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی مهر، با توجه به شیوع بیماری کرونا در پایان سال 1398 و تحت پوشش قرار گرفتن بیمه شدگان در اثر فوت به هر علت در بیمه های زندگی بیمه کوثر، در 6 ماه نخست امسال هزینه هزار و500 پرونده فوت بیمه شدگان بیمه های زندگی به ذی نفعان پرداخت شده است.

مرتضی کامرانی با بیان اینکه امروزه مهم ترین چالش و نگرانی بسیاری از افراد جامعه، نبود امنیت شغلی و حمایت مالی از خانواده در زمان ازکارافتادگی و فوت سرپرست خانواده است، افزود: بیمه کوثر با افتخار توانسته است رسالت خود را با هدف به حداقل رساندن نگرانی و دغدغه های بیمه گذاران، با ارایه طرح حمایت از بیمه گذاران بیمه های زندگی به انجام برساند.

وی افزود: با همه گیری این ویروس در پایان سال گذشته، معاونت بیمه های زندگی بیمه کوثر با هدف کاهش آلام خانواده های بیمه شدگان، تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان فنی این حوزه را در دستور کار قرار داد و به عنوان نخستین شرکت بیمه ای، طرح حمایت از بیمه گذاران بیمه های زندگی را ارایه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 188 میلیارد ریال غرامت فوت در اثر کرونا

پرداخت 188 میلیارد ریال غرامت فوت در اثر کرونا