مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-02اقتصادي

رییس ایمیدرو: اَبَر پروژه» انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان نیمه آبان افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور افزود: قرار است قطعه نخست طرح به طول 305 کیلومتر به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص)، - رییس ایمیدرو: اَبَر پروژه انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان نیمه آبان افتتاح می شود رییس هیات عامل ایمیدرو خبر داد: قطعه نخست اَبَر پروژه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران، پنجشنبه 15 آبان ماه جاری با فرمان رییس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور افزود: قرار است قطعه نخست طرح به طول 305 کیلومتر به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص)، از خلیج فارس به سیرجان، افتتاح شود.

وی گفت: جمع هزینه در مرحله شیرین سازی و خط انتقال تا سیرجان، 16300 میلیارد تومان (ریالی و ارزی) است.

غریب پور ادامه داد: هدف عمده طرح، شیرین سازی و انتقال آب نمک زدایی شده، توسط سه خط انتقال از خلیج فارس به صنایع استان های هرمزگان، کرمان و یزد، تأمین بخشی از نیاز ها و مصارف آب مجتمع های تولیدی در حال بهره برداری و طرح های توسعه مجتمع های معدنی و صنعتی، گل گهر، مس سرچشمه و چادرملو است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: مسیر خط انتقال از غرب بندرعباس شروع و بعد از تأمین آب مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر به طرف مجتمع مس سرچشمه ادامه یافته و در نهایت به صنایع ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ایمیدرو: اَبَر پروژه» انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان نیمه آبان افتتاح می شود

رییس ایمیدرو: اَبَر پروژه» انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان نیمه آبان افتتاح می شود