مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 13:202020-11-02سياسي

برگزاری جلسه تبیین نظام جمع سپاری مجمع با روسای دفاتر بنیاد ملی نخبگان سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی عصر روز دوشنبه12 آبان در نشست مجازی با روسای دفاتر بنیاد نخبگان سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد گزارش های برخی از نخبگان این استان از وضعیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه و پارک های علم و فناوری .

- محسن رضایی در جلسه جمع سپاری مجمع تشخیص مصلحت نظام با روسای دفاتر بنیاد ملی نخبگان سراسر کشور گفت: رویکرد ما به جمع سپاری و کسب ایده های صاحبنظران، اندیشکده ها و مراکز پژوهشی گام بلندی در مشاوره نخبگان برای حکمرانی مطلوب و پیشرفت کشور بر اساس نظر نخبگان جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی عصر روز دوشنبه12 آبان در نشست مجازی با روسای دفاتر بنیاد نخبگان سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد گزارش های برخی از نخبگان این استان از وضعیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه و پارک های علم و فناوری و نیز پیشنهاد های آن ها برای تعیین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه را دریافت کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این نشست با تبریک سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با قدردانی از دانشگاه سمنان و روسای دفاتر بنیاد ملی نخبگان سراسر کشور که این جلسه را برگزار کرده اند گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک نگاه تحولی به تدوین سیاست های کلی برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه تبیین نظام جمع سپاری مجمع با روسای دفاتر بنیاد ملی نخبگان سراسر کشور

برگزاری جلسه تبیین نظام جمع سپاری مجمع با روسای دفاتر بنیاد ملی نخبگان سراسر کشور