مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 13:352020-11-02سياسي

بیژن مقدم به عنوان نامزد رسانه های انقلابی در انتخابات هیأت نظارت معرفی شد


جمعی از مدیران مسؤول رسانه های مختلف با انتشار بیانیه ای مشترک درباره انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات، از بیژن مقدم اعلام حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جمعی از مدیران مسؤول رسانه های مختلف اعم از خبرگزاری ها، روزنامه ها و سایت های خبری با انتشار بیانیه ای مشترک درباره انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات، از بیژن مقدم اعلام حمایت کردند.

متن کامل بیانیه به این شرح است: به نام خدا نماینده مدیران مسؤول رسانه ها در هیأت نظارت بر مطبوعات در انتخابات روز 20 آبان انتخاب می شود.

 ما مدیران مسؤول مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های خبری با توجه به شناختی که از آقای بیژن مقدم داریم به ایشان رأی داده و مدیران دیگر رسانه ها را نیز به حمایت از این نامزد شایسته و منصف دعوت می کنیم.

آقای بیژن مقدم در بیش از 3 دهه گذشته در عرصه های مختلف رسانه ای، از خبرنگاری تا مدیریت بزرگترین رسانه های کشور، حضور مؤثری داشته و به حسن خلق، انصاف، استقلال رای و حرفه ای گری شناخته می شود.

  شناخت عمیق او از فضای رسانه ای کشور و تجارب عملی در بخش های مختلف خبرنگاری، سردبیری، مدیرمسؤولی در روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری این اطمینان را به ما مدیران رسانه ها می دهد که او می تواند نماینده شایسته جامعه رسانه ای کشور در هیأت نظارت بر مطبوعات باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیژن مقدم به عنوان نامزد رسانه های انقلابی در انتخابات هیأت نظارت معرفی شد

بیژن مقدم به عنوان نامزد رسانه های انقلابی در انتخابات هیأت نظارت معرفی شد