مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 15:452020-11-02سياسي

هدیه دولت به دختران روستای دستگرد


کلنگ زنی مجتمع آموزشی در روستای دستگرد از توابع بخش بنت شهرستان نیکشهر در هفته وحدت به عنوان یک هدیه از طرف دولت به دختران این خطه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و با حضور دکتر ربیعی سخنگوی دولت و رییس هییت مدیره صندوق کارآفرینی امید، قاسمی معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان، مسئولین شهرستانی، مردم و دانش آموزان عملیات اجرایی ساخت یک مجتمع آموزشی در روستای دستگرد از توابع بخش بنت شهرستان نیکشهر آغاز شد.

علی ربیعی در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و ابراز خرسندی از حضور در استان و شهرستان نیکشهر گفت: برای رفع محرومیت ها و ناعدالتی های موجود توسعه های زیرساختی باید انجام شود و الحمدالله اقدامات خوبی در حوزه های مختلفی در استان صورت گرفته و در دست انجام است.

رییس هیئت مدیره صندوق کارآفرینی امید افزود: یکی از علت هایی که باعث پیشرفت زیر ساخت ها در استان می شود بحث ارتقای آموزش و فرهنگ است و بسیار خرسندیم که در بحث انجام مسئولیت اجتماعی امروز یک مجموعه آموزشی کلنگ زنی می شود که برای استفاده دختران منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم که دختران ما در این مجتمع رشد بکنند و بالندگی داشته باشند و به توسعه منطقه کمک بکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه دولت به دختران روستای دستگرد

هدیه دولت به دختران روستای دستگرد