مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 15:552020-11-02سياسي

مکرون مجری برنامه های ضداسلامی صهیونیست هاست


نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مکرون رییس جمهور فرانسه مجری برنامه های ضداسلامی ست که صهیونیست ها طراحی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت السلام و المسلمین عارفی عصر امروز در جمع دانشگاهیان علوم پزشکی با تبریک میلاد سراسر نور و پربرکت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق ع اظهار داشت: پیامبر اسلام تنها پیامبری است که لقب رحمت للعالمین را دارد یعنی در این 124 هزار نفر پیامبر تنها پیامبری ست که رحمت للعالمین است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: پیامبر اعظم (ص) نه فقط رحمت للعالمین است بلکه رحمت برای همه موجودات و کائنات و همه تاریخ ها از ابتدای خلقت تا انتهای خلقت است به همین علت حتی مخالفان پیامبر و دانشمندان غیرمسلمان را نیز به تمجید وا می دارد.

وی ادامه داد: ویل دورانت صاحب کتاب تاریخ تمدن که بریتانیایی است در این کتاب می گوید از بزرگترین معجزات این پیامبر اخلاق ایشان است و این جمله جالبی ست زیرا نمی گوید بزرگترین معجزه پیامبر اسلام شق القمر یا قرآن است بلکه بزرگترین معجزه پیامبر (ص) را اخلاق ذکر می کند به صورتی که هر کس صدای او را می شنید و یا با او لحظه ای می نشست مجذوبش می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکرون مجری برنامه های ضداسلامی صهیونیست هاست

مکرون مجری برنامه های ضداسلامی صهیونیست هاست