مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 16:352020-11-02سياسي

نامزد رسانه های انقلابی در انتخابات هیأت نظارت معرفی شد


جمعی از مدیران مسؤول رسانه های مختلف اعم از خبرگزاری ها، روزنامه ها و سایت های خبری با انتشار بیانیه ای مشترک درباره انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات از بیژن مقدم اعلام حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جمعی از مدیران مسؤول رسانه های مختلف اعم از خبرگزاری ها، روزنامه و سایت های خبری با انتشار بیانیه ای مشترک درباره انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات از بیژن مقدم اعلام حمایت کردند.

متن کامل بیانیه به این شرح است: بنام خدا نماینده مدیران مسؤول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات در انتخابات روز 20 آبان انتخاب می شود؛ ما مدیران مسؤول مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های خبری با توجه به شناختی که از بیژن مقدم داریم به ایشان رأی داده و مدیران دیگر رسانه ها را نیز به حمایت از این نامزد شایسته و منصف دعوت می کنیم.

بیژن مقدم در بیش از سه دهه گذشته در عرصه های مختلف رسانه ای، از خبرنگاری تا مدیریت بزرگترین رسانه های کشور، حضور مؤثری داشته و به حسن خلق، انصاف، استقلال رأی و حرفه ای گری شناخته می شود.

  شناخت عمیق او از فضای رسانه ای کشور و تجارب عملی در بخش های مختلف خبرنگاری، سردبیری، مدیرمسؤولی در روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری این اطمینان را به ما مدیران رسانه ها می دهد که او می تواند نماینده شایسته جامعه رسانه ای کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد رسانه های انقلابی در انتخابات هیأت نظارت معرفی شد

نامزد رسانه های انقلابی در انتخابات هیأت نظارت معرفی شد