مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 16:502020-11-02اقتصادي

ساخت اولین گلخانه محصولات گرمسیری در نیک شهر با مشارکت صندوق کارآفرینی امید


عملیات احداث مجتمع بزرگ پرورش محصولات گلخانه ای با محوریت پرورش میوه های گرمسیری و فلفل دلمه در روستای زَهَک شهرستان نیکشهر با حضور ربیعی سخنگوی دولت و نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیکشهر، عملیات احداث مجتمع بزرگ پرورش محصولات گلخانه ای با محوریت پرورش میوه های گرمسیری و فلفل دلمه در روستای زَهَک شهرستان نیکشهر با حضور ربیعی سخنگوی دولت و نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آغاز شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مراسم کلنگ زنی این طرح گفت: این مجتمع پرورش محصولات گلخانه ای به مساحت پنج هکتار در شهرک گلخانه ای جهاد کشاورزی روستای زهک نیک شهر ساخته می شود که اولین مجتمع گلخانه ای کشت هیدروپونیک  صیفی جات و میوه های گرمسیری است.

اصغر نوراله زاده افزود: برای این طرح هفت میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که پنج میلیارد تومان آن را صندوق کارآفرینی امید در قالب تسهیلات چهار صد در اختیار سرمایه گذار قرار داده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه این طرح از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی این صندوق حمایت شده است، افزود: با راه اندازی این مجتمع گلخانه ای، 40 جوان سیستانی و بلوچستانی به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اولین گلخانه محصولات گرمسیری در نیک شهر با مشارکت صندوق کارآفرینی امید

ساخت اولین گلخانه محصولات گرمسیری در نیک شهر با مشارکت صندوق کارآفرینی امید