مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 17:152020-11-02اجتماعي

اعمال محدودیت تردد در اردبیل


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با تاکید وزارت کشور و از ساعت 12 ظهر امروز اعمال محدودیت های ترددی در شهر اردبیل نیز اعمال می شود.

- بهروز ندایی در جلسه هماهنگی کارگروه ها و کمیته های ستاد کرونا در اردبیل اظهار کرد: از ساعت 12 ظهر امروز تا 24 روز جمعه 16 آبان ماه محدودیت های ترددی به مقصد اردبیل اعمال می شود تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: در این مدت خروج پلاک های بومی و ورودی پلاک های غیربومی به اردبیل ممنوع بوده و پلیس با متخلفان برخورد کرده و نسبت به اعمال جریمه 500 هزار تومانی برای متخلفان اقدام خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به وضعیت قرمز شهر اردبیل و چند شهر دیگر استان اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلات میان هفته ای و احتمال آغاز مسافرت ها با اعمال محدودیت ها سعی بر این است تا زنجیره شیوع و گسترش بیماری کرونا شکسته شده و جلوی این کار گرفته شود.

ندایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: علاوه بر این فعالیت سالن های زیبایی، آرایشگاه ها و قلیان سراها به صورت صد درصد در شهر اردبیل ممنوع بوده و رستوران ها و اغذیه فروشی ها و بستنی فروشی ها نیز باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در دو هفته آینده جو عمومی شهر شرایط خاصی را در رعایت الزامات بهداشتی به خود بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت تردد در اردبیل

اعمال محدودیت تردد در اردبیل