مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 17:352020-11-02سياسي

تلاش شورای نگهبان اعمال نظارت بی طرفانه بر مبنای عدالت در انتخابات 1400 است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه مدیران استانی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز دوشنبه (12 آبان 1399) با حضور سیامک ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان، - سخنگوی شورای نگهبان گفت: عوامل شورای نگهبان در انتخابات پیش رو باید با بی طرفی و بر مبنای عدالت به وظیفه مهم و خطیر نظارت بر انتخابات به نحو احسن عمل کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سلامت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه مدیران استانی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز دوشنبه (12 آبان 1399) با حضور سیامک ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگو و رییس پژوهشکده شورای نگهبان و صادقی مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان برگزار شد.

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) ایام 13 آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و روز دانش آموز را گرامی داشت.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: در انتخابات پیش رو مدیران مراکز استانی و همچنین کارمندان و عوامل شورای نگهبان باید سعی کنند بدون جهت گیری سیاسی، با بی طرفی و بر مبنای عدالت به وظیفه مهم و خطیر نظارت بر انتخابات به نحو احسن عمل کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سلامت باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شورای نگهبان اعمال نظارت بی طرفانه بر مبنای عدالت در انتخابات 1400 است

تلاش شورای نگهبان اعمال نظارت بی طرفانه بر مبنای عدالت در انتخابات 1400 است