مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 17:502020-11-02اجتماعي

اما و اگرهای میراث فرهنگی و شهرداری اردکان در باره تخریب یک خانه تاریخی!


باز هم ناهماهنگی بین دستگاه ها از هویت تاریخی یک شهر قربانی گرفت و در حالی که مسئول میراث فرهنگی اردکان ناهماهنگی و تخریب یک خانه ی تاریخی در اردکان را بی احترامی می داند و از برخورد قاطعانه با مسببان این اقدام می گوید، - اما و اگرهای میراث فرهنگی و شهرداری اردکان در باره تخریب یک خانه تاریخی! ایسنا/یزد باز هم ناهماهنگی بین دستگاه ها از هویت تاریخی یک شهر قربانی گرفت و در حالی که مسئول میراث فرهنگی اردکان ناهماهنگی و تخریب یک خانه ی تاریخی در اردکان را بی احترامی می داند و از برخورد قاطعانه با مسببان این اقدام می گوید، شهردار اردکان تخریب صورت گرفته را به اندازه نابودی یک خانه تاریخی نمی داند و معتقد است که طرح ایجاد سرویس بهداشتی در این مکان با هماهنگی میراث فرهنگی در حال اجرا بوده است.

محسن میرجانی رییس میراث فرهنگی اردکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با تخریب بخشی از خانه تاریخی معصومی در اردکان، اظهار کرد: این بنای متعلق به دوره صفوی که در کنار حسینیه کوشک نو قرار گرفته بدون هیچ گونه هماهنگی، تخریب شده است.

وی این تخریب را شامل اتاقکی به مساحت 36 متر مربع و بخشی از آشپزخانه و طویله ی این خانه تاریخی اعلام کرد و گفت: متاسفانه در حالی این تخریب اتفاق افتاده که قابلیت همراهی صد درصد در اجرای طرح متناسب با بافت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای میراث فرهنگی و شهرداری اردکان در باره تخریب یک خانه تاریخی!

اما و اگرهای میراث فرهنگی و شهرداری اردکان در باره تخریب یک خانه تاریخی!