مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 19:202020-11-02اقتصادي

سهمیه 19 تنی روغن برای فومن/ با واحدهای متخلف برخورد می شود


جلسه ستاد تنظیم بازار فومن برگزار و مسئولان از تخصصی سهمیه 19 تنی روغن نباتی به این شهرستان خبر داده و بر برخورد قاطع با واحدهای صنفی متخلف تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محسنی در جلسه ستاد تنظیم بازار که عصر دوشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با برخی واحدهای صنفی که تخلف می کنند، برخورد قانونی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار فومن وضعیت عرضه مرغ در این شهرستان را عادی و مناسب ارزیابی کرد و افزود: تأسیس حداقل یک واحد کشتارگاه مرغ برای فومن از الزامات تکمیل چرخه تولید و عرضه به بازار است.

محسنی با بیان اینکه تفاوت نرخ فروش قیمت میوه در شهرستان قابل پذیرش نیست، اظهار داشت: ساماندهی عاملین خرید و فروش روغن، شکر و میزان جذب برای سهمیه شهرستان با جدیت پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدام اتحادیه کلوچه پزان شهرستان در پی افزایش خود سرانه قیمت کلوچه، گفت: افزایش قیمت کلوچه فومن تنها با نظر کمیسیون نظارت در شهرستان باید اجرایی شود.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه اگر صنوف قانون را رعایت نکرده و اقدام به گران فروشی کنند ابتدا تذکر کاهش سهمیه و در نهایت لغو امتیاز را به همراه دارد، اظهار داشت: بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات و ادا را سمت به صورت منظم و شبانه روزی اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 19 تنی روغن برای فومن/ با واحدهای متخلف برخورد می شود

سهمیه 19 تنی روغن برای فومن/ با واحدهای متخلف برخورد می شود