مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 19:252020-11-02بين الملل

عراق: از موضوع فلسطین و حفظ قدس به عنوان پایتخت آن حمایت می کنیم


سخنگوی نخست وزیر عراق با رد شایعات درباره عادی سازی روابط بغداد و رژیم صهیونیستی بر حمایت از موضوع فلسطین و حفظ قدس به عنوان پایتخت آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تی آر تی عربی، سخنگوی نخست وزیر عراق در واکنش به اخبار منتشرشده پیرامون عادی سازی روابط عراق و رژیم صهیونیستی گفت: قانون اساسی عراق بر ممنوعیت عادی سازی روابط با اسراییل تاکید دارد.

احمد ملا طلال اظهار داشت: امضای معاهده صلح بین امارات متحده عربی، بحرین و سودان از یک طرف و اسراییل از سوی دیگر مسائل داخلی این سه کشور است و آنها نسبت به اوضاع سیاسی و روابط خارجی خود بهتر واقف هستند.

وی افزود: شاید برخی احزاب و جریان های سیاسی مستثنی باشند و در یک مرحله یا مراحل در این گوشه و آن گوشه مواضع، تحرکات و گام هایی اعلام نشده داشته اند اما این استثناها، مواضع، گام ها و اقدامات اعلام نشده روند کلی مردم و دولت عراق در حمایت از صیانت از مسئله فلسطین و حفظ قدس به عنوان پایتخت آن را تغییر نمی دهد.

طلال ادامه داد: برخی طرف های سیاسی طرفداران خود را به پذیرش عادی سازی روابط با اسراییل سوق می دهند که این طرف ها به فراکسیون های سیاسی بزرگ هم وابسته هستند که این خود بیانگر اختلاف بین نیروهای سیاسی در دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: از موضوع فلسطین و حفظ قدس به عنوان پایتخت آن حمایت می کنیم

عراق: از موضوع فلسطین و حفظ قدس به عنوان پایتخت آن حمایت می کنیم