مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 23:152020-11-02اجتماعي

ادامه پایش ها در طبیعت مازندران/دردسرهای برگریزان در جنگل های شمال


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: پایش های زیست محیطی باتوجه به حضوز پرندگان مهاجر به صورت جدی در طبیعت استان ادامه دارد.

- مسلم آهنگری امروز درباره وضعیت پرندگان مهاجر در استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امسال صدور پروانه شکار در استان مازندران ممنوع شده است.

وی با اشاره به تداوم پایش ها در طبیعت مازندران، افزود: باتوجه به حضور پرندگان مهاجر پایش های زیست محیطی به صورت جدی در طبیعت استان ادامه دارد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه مهاجرت پرندگان به تالاب ها و آب بندان های استان ادامه دارد، تصریح کرد:  با سرد شدن هوا مهاجرت ها درحال انجام است.

آهنگری بیان کرد: این روزها باتوجه به حضور پرندگان مهاجر در تالاب های مازندران شرایط حساس و ویژه ای به خود گرفته است که ضرورت دارد شکارچیان از ایجاد ناامنی در طبیعت پرهیز کنند.

*حساسیت مناطق جنگلی مازندران در فصل برگریزان وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با فصل برگریزان و احتمال آتش سوزی در طبیعت مازندران، اظهار کرد: باتوجه به برگ ریزان، مناطق جنگلی استان مازندران بسیار حساس است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت:  اگر گردشگران وارد جنگل های استان شوند از روشن کردن آتش پرهیز کنند و درصورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پایش ها در طبیعت مازندران/دردسرهای برگریزان در جنگل های شمال

ادامه پایش ها در طبیعت مازندران/دردسرهای برگریزان در جنگل های شمال