مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 02:052020-11-02پزشكي

عملیات نجات شهرضا با تعطیلی 10 روزه مشاغل


فرماندار شهرستان شهرضا از تعطیلی 10 روزه اصناف این شهر از روز چهارشنبه 14 آبان ماه خبر داد.

- ناصر اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به وضعیت حاد کرونا در شهرستان شهرضا اظهار داشت: وضعیت بیمارستان های شهرضا و آمار بالای فوت ناشی از کرونا و وحشی شدن این ویروس سبب شد که شهرضا وارد لیست شهرستان های با محدودیت شود.

فرماندار شهرضا با تأکید بر اینکه صنف مواد غذایی و میوه فروش با رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی فعالیت می کنند، افزود: سلامت مردم در اولویت است در صورتی که صنفی موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرد، برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه اگر در این 10 روز تعطیلی مردم رعایت کنند و پایبند به محدودیت ها باشند احتمال بازگشایی وجود دارد گفت: هزینه های بیمارستان و تأمین داروی کرونا بسیار مشکل و پر هزینه است در این شرایط اقتصادی مردم باید رعایت کنند.

اسدی با تأکید بر اینکه مردم کمک کنند تا بخشی از این هزینه ها را کم کنیم و باری از روی دوش جامعه و کادر سلامت برداریم، عنوان کرد: رزمایش حافظان سلامت به مدت یک ماه اجرا می شود و فرصت خوبی برای کمک به پیشگیری از کرونا است.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: پاساژها، آرایشگاه ها، آرایشی بهداشتی، مشاوره املاک، فروش خودرو، فروش فرش، لوازم خانگی و تکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات نجات شهرضا با تعطیلی 10 روزه مشاغل

عملیات نجات شهرضا با تعطیلی 10 روزه مشاغل