مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 05:302020-11-03فرهنگي

«عروس انار» از سنت ها می گوید/ امیدواری برای اجرای نمایشی موزیکال


حسین جمالی کارگردان تئاتر از نگارش اثری موسیقایی با عنوان «عروس انار» خبر داد و ابراز امیدوراری کرد با کم رنگ شدن بحران کرونا شرایط روی صحنه بردن این نمایش فراهم شود.

- حسین جمالی کارگردان تئاتر از نگارش اثری موسیقایی با عنوان عروس انار خبر داد و ابراز امیدوراری کرد با کم رنگ شدن بحران کرونا شرایط روی صحنه بردن این نمایش فراهم شود.

حسین جمالی پژوهشگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت های جدیدش در شرایط تعطیلی تئاتر و بحران باز می گردد.

خوشبین بودم بتوانیم پاییز این اثر نمایشی را به صحنه ببریم اما با شرایط پیش آمده و تعطیلی های مداوم تئاتر، اجرا به زمان دیگری موکول خواهد شد.

کارگردان نمایش احتمال اشتباه درباره ویژگی های این نمایشنامه توضیح داد: عروس انار اثری موسیقایی و در واقع یک کار موزیکال است که نگاهی به سنت ها دارد.

ما در فرهنگ عامیانه خود سنت هایی داریم که به لحاظ تاریخی در رفتارمندی اجتماعی ما بوده و مسایلی پیش آمد که دغدغه من را برای کار کردن روی این موضوع بیشتر کرد.

جمالی در پایان با اشاره به اینکه این اثر نمایشی در مرحله تمرین و بازنویسی کامل می شود، بیان کرد: در حال حاضر نمی توانم زیاد درباره ویژگی های نمایشنامه توضیح دهم چون بخش تکمیلی کار زمانی است که متن در حین تمرین، بازنویسی و به صورت تکامل یافته برای اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عروس انار» از سنت ها می گوید/ امیدواری برای اجرای نمایشی موزیکال

«عروس انار» از سنت ها می گوید/ امیدواری برای اجرای نمایشی موزیکال