مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 06:002020-11-03سياسي

مقابله با استکبار و ضرورت گفتمان سازی برای نسل نوین


یکی از ملزومات فرهنگی در جامعه امروز، گفتمان سازی مقابله با استکبار و تبیین آن با شیوه های نوین برای دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، 13 آبان ماه در تاریخ مرز و بوم ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که تنها یک مناسبت یا حادثه تاریخی نیست بلکه ریشه در باورهای اعتقادی، سیاسی و فرهنگی مردم ما دارد.

 13 آبان سال 1343، 1357 و 1358 هجری شمسی، یادآور گام های محکم و استوار مردم ایران در جهت استعمارستیزی و مقابله با استکبار است.

مبارزه ای باهویت نه شعاری گذرا و سطحی.

مقابله با استکبار در عمق اعتقادات مردم جاری است و بر همین اساس، طی چهار دهه که از انقلاب اسلامی می گذرد، استکبار جهانی توان و مجال مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را نیافته چرا که این نظام برخاسته از باور عمیق مردم نسبت به ظلم ستیزی و مقابله با سلطه زیاده خواهان است و این موضوع که منبعث از آموزه های دینی ما است از همان ابتدای تشکیل نهضت نمود و بروز عینی داشت.

تفکری که امام خمینی در دهه 40 و 50 پایه گذار آن بود و در سال 1357 به بار نشست، اکنون یعنی چهار دهه بعد از انقلاب، ریشه های خود را یافته و امروز که از 13 آبان به عنوان روز دانش آموز همچنین روز استکبارستیزی یاد می کنیم، با افتخار سر بلند کرده و می بینیم که از تمام چالش های به وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با استکبار و ضرورت گفتمان سازی برای نسل نوین

مقابله با استکبار و ضرورت گفتمان سازی برای نسل نوین